Bevezető:
Rengeteg hirdetési lehetőség van – de nem mindegy, hol jelenik meg az üzeneted.
Segítek eligazodni a főbb platformok között.

Facebook & Instagram

  • Erős márkaépítésre, impulzusvásárlásra tökéletes.

  • Ideális B2C termékek, szolgáltatások népszerűsítésére.

  • Kiváló célzási lehetőségek érdeklődési körök alapján.

Google Ads

  • Ha valaki aktívan keres terméket vagy szolgáltatást, itt fog megtalálni.

  • Nagyon eredményes, ha konkrét keresési szándékra alapozol (pl. “fodrász Budapest”).

Pinterest Ads

  • Inspirációból vásárlás: főként női közönséget érsz el, vizuálisan erős termékekkel (pl. dekoráció, divat, esküvő).

LinkedIn Ads

  • Professzionális B2B hirdetések helye.

  • Magasabb költség per kattintás, de minőségi leadeket szerezhetsz cégek, döntéshozók köréből.

Összegzés:
A célcsoportod és az üzleti céljaid határozzák meg, hova érdemes fókuszálnod. Sokszor a több platformos stratégia hozza a legjobb eredményt!

anikobsitos@gmail.com

Leave A Comment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük