
Bevezető:
Rengeteg hirdetési lehetőség van – de nem mindegy, hol jelenik meg az üzeneted.
Segítek eligazodni a főbb platformok között.
Facebook & Instagram
-
Erős márkaépítésre, impulzusvásárlásra tökéletes.
-
Ideális B2C termékek, szolgáltatások népszerűsítésére.
-
Kiváló célzási lehetőségek érdeklődési körök alapján.
Google Ads
-
Ha valaki aktívan keres terméket vagy szolgáltatást, itt fog megtalálni.
-
Nagyon eredményes, ha konkrét keresési szándékra alapozol (pl. “fodrász Budapest”).
Pinterest Ads
-
Inspirációból vásárlás: főként női közönséget érsz el, vizuálisan erős termékekkel (pl. dekoráció, divat, esküvő).
LinkedIn Ads
-
Professzionális B2B hirdetések helye.
-
Magasabb költség per kattintás, de minőségi leadeket szerezhetsz cégek, döntéshozók köréből.
Összegzés:
A célcsoportod és az üzleti céljaid határozzák meg, hova érdemes fókuszálnod. Sokszor a több platformos stratégia hozza a legjobb eredményt!