
Bevezető:
Nem minden hirdetés hoz eredményt – de sok hibát könnyen el lehet kerülni.
Mutatom az 5 leggyakoribbat, amit érdemes elkerülnöd.
1. Rossz célzás
Ha nem megfelelő közönséget érsz el, kidobott pénz lesz a kampányból. Fontos a részletes célcsoport-beállítás és az újracélzás (remarketing).
2. Gyenge kreatívok
Egy unalmas kép vagy közhelyes szöveg nem fog megállítani senkit a hírfolyamban. Kiemelkedő, figyelemfelkeltő hirdetésekre van szükség.
3. Hiányzó követőkódok
Facebook Pixel vagy Google konverziókövetés nélkül nem látod, mi működik. Ezek nélkül vakon költöd a pénzt.
4. Egyszerre túl sok cél
Egy kampány – egy cél! Ne akard egyszerre eladni a terméket, feliratkozót szerezni és márkát építeni ugyanazzal a hirdetéssel.
5. Nincs optimalizálás
A kampányok nem önjárók. Hetente, akár naponta figyelni kell az eredményeket, és finomhangolni a hirdetéseket.
Összegzés:
A legjobb kampányok is folyamatos figyelmet és tesztelést igényelnek. Ne csak elindítsd a hirdetéseket – élj velük!