Melyik platformon érdemes hirdetned? – Facebook, Google, Pinterest vagy LinkedIn?
Bevezető:Rengeteg hirdetési lehetőség van – de nem mindegy, hol jelenik meg az üzeneted.Segítek eligazodni a főbb platformok között. Facebook & Instagram Erős márkaépítésre, impulzusvásárlásra tökéletes. Ideális B2C termékek, szolgáltatások népszerűsítésére. Kiváló célzási lehetőségek érdeklődési körök alapján. Google Ads Ha valaki aktívan keres terméket vagy szolgáltatást, itt fog megtalálni. Nagyon eredményes, ha konkrét keresési szándékra alapozol […]
5 hiba, amitől a Facebook és Google hirdetések pénzkidobássá válnak
Bevezető:Nem minden hirdetés hoz eredményt – de sok hibát könnyen el lehet kerülni.Mutatom az 5 leggyakoribbat, amit érdemes elkerülnöd. 1. Rossz célzásHa nem megfelelő közönséget érsz el, kidobott pénz lesz a kampányból. Fontos a részletes célcsoport-beállítás és az újracélzás (remarketing). 2. Gyenge kreatívokEgy unalmas kép vagy közhelyes szöveg nem fog megállítani senkit a hírfolyamban. Kiemelkedő, […]
Mennyi pénzt érdemes hirdetésre költeni? – Valós példák kis- és középvállalkozásoknak
Bevezető:Sok vállalkozóban felmerül a kérdés: mennyi pénzt kell(ene) hirdetésre szánni, hogy valóban eredményt is lássunk?A válasz nem egyszerű, de néhány alapelv segíthet eligazodni. Fő szempontok: Üzleti célok: Új vásárlók szerzése, márkaismertség növelése, események népszerűsítése – mind más büdzsét igényel. Ágazat: Egy erősebb versenyű piacon (pl. ingatlan, pénzügy) magasabb kattintási költségekre kell számítani. Célközönség nagysága: Ha […]